photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Tuesday, September 23, 2014

Kayla Itsines - Inspirasi Bentuk Badan Ideal

Assalamualaikum

Siapa yang tak nak bentuk badan cantik? Cuba bagitahu aku. Semua orang nak kot. Hinggakan ada yang sampai ambik pil kurus yang kadang-kadang tak ada kelulusan KKM. Nak kurus punya pasal. Aku ni nak cakap kurus, tak lah. Dah, stop mengarut.

Aku nak buat review pasal Kayla Itsines. Apa Kayla Itsines doe? Hahahaaa,,,,Kayla Itsines adalah just gadis biasa dari Australia. Kayla sekarang ni dah jadi idola semua perempuan kat luar sana yang nak dapatkan bentuk badan idaman diorang. Okeh. lets start!

Kayla Itsines ni aku start kenal sebab aku follow Tiffany Alvord (youtube celebrity cover). Tiffany banyak upload gambar tengah workout and then tag Kayla Itsines. Okeh, Kayla adalah seorang Personal Body Trainer yang sangat berpengalaman. Aku pun ada jugak tengok testimoni dari clients dia. Banyak dari diorang yang berjaya dapatkan badan idaman diorang dalam masa 2 bulan paling lama and 2 minggu paling cepat. Awesome seyh!


 Siapa yang aktif berinstagram tu, boleh la Follow dia @Kayla_Itsines. Dia banyak share video workout dia yang kita sendiri pon boleh buat dekat rumah. Dia pon ada share quotes yang boleh menaikkan semangat korang membara dengan marak dan ada jugak dia share feedback dari client dia. Sampai sekarang aku adore Kayla ni.

 (Sapa tak nak badan macam ni. Perfect!)


Ini salahsatu feedback yang sempat aku print screen. Nak cantik bukan senang, kena usaha lebih sikit. Lupa pulak nak mention. Most of Kayla's clients yang duduk luar dari Australia macam Singapore ke Malaysia ke boleh beli E-book dia yang berharga $69.97 (RM 202.31) untuk full workout day by day.


Gambar di atas telah aku kepilkan untuk santapan korang. Siapa yang ada effort nak badan cantik macam Kayla. Boleh la go to her website ( Kayla Itsines ). Dia ada bagi Free Bikini Body Tips tau. Kalau nak, boleh la fill in your email and nanti dia akan share Cara Pemakanan yang betul, Free Tips untuk kuruskan bahagian perut, lengan, betis and banyak lagi la dan macam-macam lagi tips kesihatan.

 
Mesti ramai yang macam. ' Alah, mahal gila e-Book dia.' Okey takpe. Kayla was a nice person actually. Dia nak semua orang dapat capai impian diorang nak dapatkan badan macam dia. So here, dia ada sediakan Free Week Workouts. Dowload and print out. Buat la petang-petang or time tengah free tu. Tapi, E-book yang free ni jangan pulak korang harap complete macam E-book berbayar.

-Review Ended-
 photo 53577D6753C548B17E09CDB9DA2A4A9C.png

No comments:

Post a Comment