photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Monday, September 29, 2014

Finally! Kita ada twitter

Assalamualaikum

Sekarang ni semua orang boleh nampak kot, teknologi terlalu advanced. Tengok je lah, pegi mana-mana, semua pakat pegang gadget masing-masing. Tak kisah lah benda tu secondhand ke threehand ke, as long as can we can access the internet. Tak jadi masalah. Communication pon macam tu, siapa yang tak ada whatsapp, member lain mesti akan pelik and kata 'Seriously kau tak ada whatsapp?! Kau pakai henpon ape doe?!' ataupun 'Beli la data, bukan mahal mana pon. Susah lah aku nak contact kau kalau tak ada whatsapp.' Antara ayat cliche yang aku selalu dengar.

Macam tu jugak dengan application lain macam Instagram, Facebook and Twitter. Aku tak lah seaktif macam yang lain. Ramai member aku yang guna Twitter, semua pakat-pakat tweet and mention orang walaupun orang yang dia mention tu ada depan mata dia. Contohnya 'Somel la awak ni,Sia tak kuad @....' padahal, tengah date satu meja. Arghh...

So, nak dijadikan cerita, disebabkan member lain ada Twitter and aku sorang je yang tak ada. Diorang pulak yang lebih-lebih tolong buatkan account Twitter kat aku. Tolong register nama and password. Ada lah 2 hari aku aktif, lepastu. Malas dah.

Tapi, recently aku masuk satu kelas yang amatlah boring and aku start download application Twitter kat Playstore. aku mula tukar profile picture and follow menfollow Yeah! Finally, I got twitter OFFICIALLY. Hahahaa..media social apa yang tak best. Bagi aku lah, student macam aku kena ada media social untuk hilangkan boring masa dalam kelas. Bukan lah maksudnya kau tak dengar langsung apa yang lecturer tu cakap. Kalau rasa mengantok tu, tak salah kot nak scroll sikit-sikit. Hahaa..Thank you Twitter!

 photo 53577D6753C548B17E09CDB9DA2A4A9C.png

No comments:

Post a Comment