photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Thursday, November 20, 2014

Saya lah peminat The Vamps tu

Assalamualaikum,



Aku ni sangat suka dan obses pada muzik sampaikan nak pergi mana-mana kena pasang lagu. Tak kisahlah dalam kereta ke, dalam train ke, nak balik naik bas ke. Semua kena ada muzik, kalau tak ada, hidup aku seolah sunyi sepi dan hambar. Kiranya, muzik ni terapi lah.

Nak dijadikan cerita, masa aku tak buat apa kat rumah. Aku pun bukaklah channel 705, Hitz. Semua English Song dah tengok video clip. Tiba-tiba next song dia Wild Heart by The Vamps. Ha! Kat situlah, aku start kenal The Vamps. Google punya Google, The vamps consists of 4 young boy yang aku rasa umur diorang area 19 - 23 (Kot, tak sure). Brad (Vocalist), Connor Ball (guitarist), James (Bass) dan last sekali Tristan Evans (Drummer). Starting diorang cuma cover lagu orang je and masukkan dalam Youtube. Bila ramai view, ada lah fans kan. And diorang start buat lagu sendiri sampailah famous macam sekarang and debut First Album iaitu MEET THE VAMPS.

Tak kenal ? Meh sini Hakak lanje sikit.



 Masa aku tengah duduk dalam bas on the way nak balik kolej penginapan. Berkemundang pulak lagu Somebody To You. Okey, lagu dia dah start famous kat radio Malaysia. Happy la aku masa tu, yang minat muzik mesti faham. macam, the feeling when your favourite song being played on radio.

Bila aku tak ada kerja, WiFi pulak laju kemain. Youtube la! bila dah minat sangat dengan The vamps ni, aku akan cari semua lagu dia and dengar. mana yang sedap and kena dengan aku, download and dengar sampai 44 hari. Siapa macam ni jugak? Sep sikit!

Sini aku nak belanja top song The Vamps yang kena dengan aku.

  1. Somebody To You 
  2. Move My Way
  3. Golden
  4. Wild Heart
  5. Last Night
  6. Can We Dance
  7. On The Floor
  8. Oh Cecilia
Semua lagu ni bermelodikan kerancakan. Sapa yang sekepala dengan aku, dengar and download. Tu je untuk sesi kali ni. Nice day korang :)





 photo 53577D6753C548B17E09CDB9DA2A4A9C.png

No comments:

Post a Comment