photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Friday, September 27, 2013

Tenis...rindu kau!

Assalamualaikum...
Oke,, since masuk UUM..aku dah jarang turun riadah petang2...kalau tak, dekat KMS dulu..hari-hari aku turun, walaupun kelas habis pukul 5, walaupun aku kena rushing balik dari kuliah, mandi, solat dan seangkatan dengannya. Aku sanggup ! asalkan, aku dapat pegang raket tenis.

Yg duduk tu Alep, dia partner tetap aku sepanjang main tennis, dia mesti akan turun kalau dia tak ada hal..kadang2 bnyak je alasan dia. Tak ada kasutlah, kasut koyaklah, tertidurlah..banyakklahh..

Dyra Saleh..
She's the one yang ajar aku main benda ni. Memandangkan Dyra wakil Kakom kat matrik. So, tipulah kalau dia tak terer..terer gile..dialah yang ajar aku all about tennis sampai aku suka sangat sangat sangat dengan Tennis. Pendek kata, dialah coach aku ! hahaaaa...hmm, before aku lupa. Ada seorang lagi coach yang aku tiba-tiba jumpa, Faiq yg merupakan kawan Dyra actually a.k.a kuliahmate aku..

 Walaupun dia couch, kami tak lari dari gaduh n perselisihan di court. Even, menangis pun penah tau kat court. dyra lah not me..instead, she cry because of me..terharu aku engkoooo! pendek kata, court tennis KMS tinggalkan banyak kenangan : )


 Bila sampai kat UUM, aku ada jugak pegi kompleks sukan..sayang gila, raket dia sediakan tapi bola sponsor sendiri..Ala, dalah jauh kompleks sukan..datang-datang macamtu pulak jadi. Yelah, aku mana mampu nak beli raket..mahal la, nak keluar, mana je aku boleh pergi? UUM, Sintok kot..apa je ada..sobsob..walau macam mana pun, aku sedaya upaya melepaskan keinginan aku untuk meneruskan minat aku pada tennis. Biasalah, bila jadi budak Sem 1..semua nak harapkan kitorang..cehhh, bila berkaitan sukan, aku terus meluru akak senior tanya kalau-kalau ada match untuk tenis. 'ada', kata akak tu..aku pun, excited lah..hohooo...finally, dapat berpijak semula di court tennis. Yehaaaaa! By the way, I want to say thank you to all my matriculation friends yang selalu turun bertenis sekali..thanks Diela, Shiela, Alep, Atin and Anish, Farith, Aqil, Epul..korang best ! !


TENNIS ! ! WELCOME BACK ! !





 photo 53577D6753C548B17E09CDB9DA2A4A9C.png

No comments:

Post a Comment