photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Wednesday, September 25, 2013

Perjalanan hidup pun bermula (UUM SINTOK)

Alhamdulillah..

Sudah lama aku tak update blog ni..akhirnya, aku berjaya melanjutkan pelajaran ke peringkat degree in Science Economics. Walaupun, pada mulanya aku tak berapa terima kos ni sebab kos ni bukan first choice aku. What to do, rezeki aku. Pegi jelah..bila sampai di Sintok ni..Perasaan rindu pada family aku kat Negeri Sembilan ( WAGHIHHHH !! ) begitu mendalam. Bila datang tempat baru, kena pandai-pandailah bawak diri..tak payah nak belagak and whatsoever nak jadi alone rangerz kat sana. Please! find some friends babe..
Nielah kawan aku di UUM..kemana pergi together..makan, riadah, pergi kelas jalan kaki yang jaoh nak mati. KAMI BUDDYS, KAMI TAKKAN TERPISAH..





Tak lupa jugak, sahabat di kelas ECOM..sama matrik dengan aku dulu, bolehlah dikatakan awesome friend! Kami tak borak sangat masa dekat matrik dulu. Setakat sengih2 tu adalah. Aku tak sombong ok...meh sini, I showed u her picture. Before that, nama dia Fari...



So cute...that's all la, comel kan kami. For those yg teringin masuk UUM..datang je, tak payah pikir 2 kali..walaupun agak pedalaman, but okeylah..Sapa yang dapat area KACHI tu, bolehlah geng dengan cik Monyet..banyak wooo sana..boleh geng baek punye..kahkah,,,oke..oke...chow!












 photo 53577D6753C548B17E09CDB9DA2A4A9C.png

No comments:

Post a Comment