photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Sunday, February 9, 2014

Meet up at Galactic Laser

Assalamualaikum,

Untuk pengetahuan, cuti sem memang misi aku adalah untuk jumpa dengan semua kawan2 lama aku. and haritu merupakan girls day out paling terbaik dalam sejarah hidop gua beb. girls day out yang terdiri daripada roomate dan jiran-mate. Kami memikirkan bahawa Midvalley adalah tempat paling strategik yang tak payah nak susah2 buang duit banyah and tukar transport. Aku dari seremban naik train terus ke midvalley. Sonang kan? Hahaa,,tapi agak lama jugaklah menapak dalam train sendirian berbekalkan tiket RM5.90. Save budget untuk budak2 macam aku ni.

Beginilah gambaran luaran. naik floor atas and jumpa brader galactic laser. Cakap saya nak main tembak2. (sumber ciplak google images)

Kami di hadapan banner GALACTIC LASER! Warning: jangan pakai kain macam yang sorang ni.

Sampai sana, plan nak main bowling. Tapi, macam boring. So, kami beralih ke Galactic Laser. Terbaik toq! were fighter in darkness. Berpeluh jugaklah sampai ada yang terjelepok jatuh kat dalam tu. Masing2 keluar dgn peluh2 nya. Seriously awesome! benda yang gantung kat leher tu bapaklah berat. aku pon tak tau apa ke nama dia.

We're had so much fun with Galactic Laser's Game!

Last capture before keluar pegi merewang ke tempat lain.

Selepas release tension di Galactic laser. Makan pulak lah. Kenny Rogers Roster! makan2 punya makan. Borak tak hingat sebab dah lama sangat tak ketemu. Bila dapat jumpa, ambik kau! Really happening beb. Sape2 yang nak meet up. Jangan asyik shopping je. Cuba buat benda yang something difference sikit. macam KAMI!

Girlfriend date.

Thats all for this entry. 





 photo 53577D6753C548B17E09CDB9DA2A4A9C.png

No comments:

Post a Comment