photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Sunday, September 29, 2013

Tennis...rindu kau ! PART II

Assalamualaikum...

Part II kembali, after balik dari kelas pukul 4.00 aku terus alik balik. Boleh tahan penat dia, Aku dah hampir terlelap dah..Tiba-tiba ada text masuk suruh aku pergi court pukul 5.30 pm untuk match. Aku pun siap-siap bagai and terus ke court. Sampai sana semangat tiba-tiba datang entah dari mana ! okey, DPP Petronas(aku) vs DPP Mas...time lawan, tak sangka aku boleh menang 4-2 untuk 6 set.

Tapi, aku tak faham kenapa ada certain yang cakap bola yang aku bagi tu psycho..and I was like WHAT! psycho celah mana?! aku bagi bola main bagi. Tapi, walau macam mana pun..DPP aku kalah jugak..sebab main group..yang menang single perempuan je. Single lelaki and beregu lelaki kalah. Tapi, It's okey. Pengalaman tu yang penting, menang kalah belakang punya cerita. Aku sangat seronok gila gila dapat main hari ni and memang. Pengalaman dan kepuasan.



Thanks tu abg Razzaq yang hari2 inform, text, call aku bagitau bila aku patut turun untuk training. Really good big boss...Bila la aku nak ada raket sendiri ni? too expensive la..akan ku usahakan..that's all guys..









 photo 53577D6753C548B17E09CDB9DA2A4A9C.png

No comments:

Post a Comment