photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Saturday, December 3, 2011

artis paling hensem di KOREA

gambar di bawah adalah carta top 5 mizz lover..



biar aq cite satu persatu tentang minat aq pada mereka di atas..
mungkin la ade antara korang yang cakap..
' ramai lagi yang hensem daripada diorang nie..'
memangla..tapi artis KOREA yang awak cakap tu mungkin saye x bape kenal...

1. nickhun 2PM
nickhun adalah lelaki paling comel yang aku mula2 kenal sejak aku minat k-pop...tapi sayang die da kawin la..tak dapat lah nak admire lebih..aku baru tahu yang nickhun nie acrtually orang Thailand..aku tau pon sebab aku tengok RUNNING MAN..game show terbaek sedunia..alhamdulillah..nickhun tak ade plastic surgery..tetibe bangga...dah la comel..hurmm..die tetap no 1.

2. Chun jie Teentop
minat aku pada die bermula bila aku tengok k-pop countdown kat 1HD..time tuh teentop nyanyi lagu NO MORE PERFUME ON YOU..sampai je part die nyanyi..aku ternampak kecomelan yang agak TEROVER LIMIT! huhu...cutting jangan cakap ahh..bole dikatakan PERFECT!aku tryla searh biodata die..die baru 18 rupanye then die ahli kumpulan paling tua..yang lain sumenya 15, 16, and 17..tak silap aku la. bukan nak memuja cume nak cerita saje..bila tengok k-pop kat hitz..banyak kali jugak lagu tu keluar..tambah plak dalam video clip die yang jadi hero...aku cair betul time die kenyit mata..menggoda!!! huhu..sorry2...lebih--lebih plak aku nie...hmm..,

3. Lee Hong Ki FT Island
kalau nak diikutkan Hong Ki ni feymes lebih feymes kalau dibandingkan dengan ahli kumpulan die yang lain..
mungki sebab die nie jenis yang ringan mulut...asyik cakap je..ceria plak tu..kelakar pon ade Hong Ki nie..FT Island adalah band yang paling aku minat. member aku siap bagi POSTER FT ISLAND bile die tau yang aku minat FT Island. walaupun aku minat FT island aku asyik terlepas aje bila die keluar TV. time die perform lagu LIKE BIRD kat MUSIC BANK aku terlepas. bila tunggu tak ade plax. tibe2 rezeki aku kot. dapat tengok die kat KBS citer LETS GO DREAN TEAM! bukan setakat dapat tengok Hong Ki je..sekali dengan Dong Hun and Jeajin sekali..fuhh..

4. Kim Jaejong
Bila dah layan korea mestilah nak tengok drama korea jugak kan..aku pun layanlah citer PROTECT THE BOSS. kacak jangan cakapla..tahap kritikal kacak die tu..kalau tengok maybe tak berapa sangat..tapi kalau tengok dia dalam PROTECT THE BOSS..ehmmm...bila tengok THE MAKING OF die..Jeajong la yang paling banyak buat kesilapan time shooting..die asyik salah bace skrip N tak leh nak kawal gelak..banyak kali take jugak..haha...tapi tak ape..ko tetap handsome jaejong!

5. Kim Hyun Joong
dia nie salah seorang ahli kumpulan SS501..kalau tengok kat kumpulan nie..semuanya handsome..aku mula kenal die masa dekat RUNNING MAN jugak. time tuh die jadi GUEST je..muscle kental dowh Hyun Joong nie..ketul2..pemain tetap RUNNING MAN sumenye jenis suka bercakap n buat lawak. Hyun Joong plax jenis senyap..aku tengok die senyum aje tengok pemain lain buat lawak..tak banyak cakapla..tapi sangat kacak! lagu die yang tengah naik sekarang nie LUCKY MAN..bile tengok dressup die menyampah plax..sebab rambut die kaler perang..pas2 time die nyanyi pakai spek hitam..tak nampak kehenseman die tu..

sebenarnya ramai lagi yang aku minat..tapi malas nak edit banyak2..tak kira..aku nak listkan jugak nama diorang..
- Kim Kyun Joong
- Choi Min Hwan
- Song Jong Ki
- Choi Siwon
- Taecyoen
-Ji sung
- Infinite

P/S: aku suka cakap KOREA, tapi pronoun ke laut la..haha...ikut suke aku je..
P/S: kesal plak bile dapat tau yang JEAJONG buat plastic surgery..

No comments:

Post a Comment