Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Friday, January 14, 2011

kehilangan selipar


Aku tak phm tol..selipar burok aku pun owg nak curik..
aku taw la selipar tu hanya berharga RM10 hinggit..
tpi agak2 la wahai pencuri..takkan selipar 10 hinggit pun nk ambik kowt..
tak mampu ke?!
MENYIRAP je aku dgn si PENCOPET tuh..

dari aku membebel..baik aku citer ape yg berlaku sbenarnye..

Disebabkan aku nie dok NEGERI SEMBILAN, hari ni adalah Hari Keputeraan..
aku gie Seri Mananti tadi, dah masuk Asar..aku gielah solat asar..
bile aku nk kuar, aku tgk selipar aku dah lesap..
nasib bek ade adik aku..
aku pinjam selipar adik aku, then carik kedai selipar..
naseb bek ade expo..dalam banyk2 kedai, 1 kedai je yg jual selipar..
walaupon saiz selipar tu 42..gedabak siot!!
bek aku beli dari aku x pakai ape2..
lagi owg pelik.
lepas2 aku lari balik ke masjid tuk tgk adik aku..
takot diowng plax yg hilang..
berlari2 aku..dah macam Shahruain (pemain comel bola sepak N9) aku lari..

No comments:

Post a Comment