photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Thursday, January 13, 2011

AWAS dengan cermin skodeng di bilik persalinan



Apabila anda menggunakan bilik untuk menukar pakaian, ataupun mandi, pernah tak anda terfikir untuk melakukan ujian ringkas ke atas cermin di dalam bilik tersebut takut² diskodeng dari bilik sebelah. Jadi bagi memastikan yang cermin tersebut adalah cermin nyata dan bukannya cermin dua arah! (macam cermin ruang soal siasat kat balai polis), ini ujian mudah yang patut anda lakukan!


Anda takut diskodeng oleh golongan sex maniac! Sila lakukan ujian ini setiap kali mengunakan bilik tak kira dihotel, bilik mandi, tandas dan sebagainya.

Cara-caranya adalah;
Sentuh hujung jari anda di atas permukaan cermin tersebut. Kemudian lihat hujung jari anda dari sudut kiri dan kanan. Sekiranya mempunyai ruang diantara jari, maka itu adalah cermin nyata (cermin sebenar). Jadi anda tidak perlu risau untuk menggunakan bilik tersebut.








Akan tetapi sekiranya anda mendapati tiada langsung ruang diantara jari anda, maka itu adalah cermin dua arah dan dinasihatkan supaya meninggalkan bilik tersebut. Nanti tak pasal² video ataupun gambar anda dalam keadaan bogel dijadikan bahan peras ugut ataupun disebar diInternet!







Creditshttp://www.anastasyea.com/2011/01/cermin-skodeng-di-bilik-persalinan-tips.html#ixzz1AvWxkCYI

No comments:

Post a Comment