photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Thursday, January 13, 2011

Pasal ape plax dok belakang?!

Ingin meluahkan ketidakpuashati aku terhadap kedudukan yg sedang aku duduki..
PANE betol..
awal tahun form 5 gie aku dah nekad nak dok depan sekali..
biar paham..
TUP..TUP..cikgu kelas suh tukar tempat duduk,..

Klo duk belakang sikit tak apa gak..
nie dok belakang sekali..
kecik besar..kecik besar je sekali aku pandang cikgu kat depan tu..
apa yg cikgu tulis kat papan hitam pun, tak bape nk nampak..
klo x paham, aku ternganga je la la kat belakng tu..pas2 nguap...
ckit..ckit..nguap..
yang bestnya dok belakang nie..aku ley wat ape yg aku suke..
AKU NAK TIDO! NAK BERDANSA, BERJOGET BAGAI KAT BELAKANG tu pun cikgu tak nampak..
tapi kena muhasabah diri..tahun nie na SPM. takot menyesal nanti..aku x nak nangis time result kuar nanti..

No comments:

Post a Comment