photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Monday, January 31, 2011

hujan dan kasut

ape kaitan antara HUJAN dan KASUT???
mesti kowang x tau kan..
emm..disebabkan tempat aku hujan tak berhenti dari semalam..
padahal esok nak skola nie..
kasut x jemur, baju tak sidai..
tak mungkinlah kering sendiri kan..
baju tu aku ampai kat kayu mah aku je..
kasut nie yg problem nie..
mak aku dah bising da suh basuh kasut..
bukan boleh jemur pon..
tapi,,,aku basuhlah jugak..
aku letak bawah kipas,,...tapi tak kering gak..
sumbat surat khabar..tak LUT gak!!


emm...malam tu abah aku suh tuam dengan angin VAKUM yg panas tuh..
aku watlah..
BRILLIANT la otak abah aku nie..
memang kering..

AKU BERSEDIA TOK SEKOLAH ESOK!

No comments:

Post a Comment