photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Tuesday, May 21, 2013

Dia suka aku ke tak?

Dia suka aku ke tak? Mesti ini yang bermain di kepala korang bila ada lelaki yang mendekati korang kan? Tambah lagi bila cara dia approach kita macam obvious sangat. I know how your feeling because I had through that also. Kadang-kadang kita nak tahu sangat dia suka kita ke tak? Takkan kita nak tanya dia pulak kan? Gila ea? Malu doe..



Sekarang ni, lelaki akan suka perempuan dalam diam. Tapi, dia akan sedaya-upaya bagi hints sampai perempuan tak faham. Kalau tak faham gak si perempuan ni, tak tahu la nak kata apa. Cara dia sama je, macam kengkawan je. Tapi, kalau kita ni dia layan LEBIH sikit. contohnya, apa-apa hal, mesti tanya kita dulu, kalau kita marah dia orang yang paling cepat pujuk kita. Kalau ajak pergi mana-mana kompem dia yang paling setuju. Lepastu, kalau kita mintak tolong apa, dia paling laju nak tolong. Dah nampak dah!

Lepastu, suka bagi ayat-ayat romantik dalam bergurau. Contohnya, kalau kita marah dia, dia akan cakap ' Aku sayang kau sorang je la. Kau tak payahla risau'. Ataupun, kalau kita tengah on call dengan parents, tiba-tiba dia menyampuk ' Kirim salam dekat mak mertua aku tu.'. Ataupun, hints seumpamanya.

Mamat yang suka pendam perasaan ni pun tak akan bertexting dengan korang. Jangan cakap semua lelaki yang suka kita akan call and texting dengan kita 24 jam. Nope! tak semua lelaki macamtu. Kaum lelaki macamie, akan cover sikap suka dia dekat kita. Kalau dia texting kita 24jam, kantoila kita tau dia suka kita.

Cuba membuat yang terbaik walaupun dia penat. Lelaki akan cuba melayan kerenah kita walaupun dia penat. Dia akan tunjukkan semangatnya di depan kita dan menyembunyikan kepenatannya.

P/S : Jangan terlalu percaya dengan statement kat atas ni. Tak semua lelaki betul-betul suka kita kalau dia bagi hints macam yang kat atas ni Sebab cara dia layan mungkin SUKA ataupun mungkin TAK SUKA. Tapi, be careful some guys like to play with other feelings.

MUNGKIN TAK SUKA

Tak semua guys approach that girl sebab diorang suka that girl.

Kebanyakan guys suka aproach dengan orang yang diorang comfortable with.

Harmless flirt, is nothing to guys. Just nak getting used to the person yang diorang approach.

MUNGKIN SUKA 

Cara dia layan kita boleh buat orang sekeliling fikir dia suka kita.

He's willing not to let you down even he's tired.






 photo 53577D6753C548B17E09CDB9DA2A4A9C.png

2 comments:

Unknown said...

hi so kalau dia macam promote cari lelaki macam dia pastu siap promote dia single lagiiii so camne? dia suka kita?

Unknown said...

jangan cari 🤣

Post a Comment