photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Saturday, April 2, 2011

kejadian paing ngeri

Serius cakap..
aku cuak tahap nak MATI time uh..

okey.,.
cam bese aku gie tusyen nek moto..
masa nak balik tuh..
singgah kedai makan jap..
makan sampai kenyang sume..

then,
aku nak balik...
aku giela kat moto aku..
dengan YAP  skali..

lepastu aku check la dalam beg..
mane kunci moto aku nie??

AKU DA MUSYKIL

cek punye cek..
tak ade jugak..

pastu aku cakap ngan Yap..
kalau kunci motor aku maybe tinggal kat moto..
ape lagi..

BERJALAN PANTAS AKU..

nak tengok..
kalu-kalau..moto aku dah tak ade..
masak aku kalau moto tuh hilang..

sampai di destinasi..
SAH..

kunci moto memang ade kat moto..

sejuk satu badan aku...
GILE ARH...

No comments:

Post a Comment