photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Friday, April 22, 2011

Justin Bieber buat BIG SURPRISE

Hye to readers sekalian....
haritu...godek-godek YOUTUBE...
terjumpa video JUSTIN BUAT SURPRISE UNTUK BIG FANS...
klo post video kat blog mesrti kowang x nk tgk kan??
sebab lembabkan??
so, aku snapshots aje dalam video nie..



nielah LUCKY GIRL tu...
Name die PAIGE..
Die akan di surprise oleh Justin,...


Justin da sedia nak masuk bilik Paige..
siap bawak bunga...
uih...
kalau aku dapat..
aku takkan biarkan bunga tu reput...

Paige teruja sungguh...
Justin puji bilik Paige yang penuh dengan gambar die...
Paige seolah-olah tak percaya Justin masuk bilik die..


Paige yang terus FREAKING OUT!
at last, Justin peluk dan kiss die...
Emm..UNTUNGLAH!!!


Justin jemput Paige ke rancangan ELLEN...
Paige teruja lagi...
And she SCREAMING OUT!!!


Sebelum Justin balik..
sempat tangkap gambar..
Main kis-kis bagai..
Hmm...JELES...JELES....


Teruja Paige bila Justin ajak Paige duduk kat pangkuan die...



Justin cakap dekat Paige..
Malam nie ade PREMIER CONCERT Justin..
Justin tanya..' Will you come tonight?' Justin tanya..
nak taw ape reaksi Paige??
tengok bawah nie..



Teruja macam orang histeria sikit...
and terus peluk Justin..
PERGH!!!!
Jeles nye aku!!!!

P/S : KLO KOWANG PON NAK DI SURPRISE CENGGINI..
        BUAT VIDEO KAT YOUTUBE..PASTU NANGIS-NANGIS SIKIT..
        KLO JUSTIN TENGOK..MUNGKINLAH JUSTIN DATANG UMAH
        KOWANG WAT SURPRISE...AKU RASELAH...NGEEE...

No comments:

Post a Comment