photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Thursday, April 21, 2011

21 April 2011


Napew tajuk entri cenggitu??
kerana tarikh itu lah adalah tarikah dan hari paling sedih dalam hidup aku..
pada yang tak minat pada DIA..mesti tak tau tentang die..
tapi aku taw..
aku aku sekarang tengah sedih...

Actually,
aku teringin sangat nak pergi konsert BIEBER aku tuh..
tapi, bila dikaji serta dikaji..
WAH! MALAM JUMAAT!!!
Langsung tak jadi..
sepatutnya malam Jumaat..
adalah malam paling berkat..
ini tak..
berfoya-foya...
malulah sape yang terkinja-kinja pergi kosert BIEBER tuh..

Honestly,
aku memang AGAK OBSES dengan JUSTIN BIEBER...
Aku tak nak pon pergi konsert die..
buka ley jumpe pon..
tambah lagi, klo beli tiket RM98 tuh..
lagi buang duit!
nampak tak nampak je...
Emm.....

tapi tetap sedih..
sebab mak aku tak bagi pergi KL...
mne taw sampai sane terserempak dengan BIEBER aku..
NGEEE....

No comments:

Post a Comment