photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Friday, February 25, 2011

Sengalnye aku nie!

terserlah kesengalan aku..

patutnye arie nie kena hantar buku Komsas..
aku cakaplah aku lupa bawak..
mengamuk Cikgu Qis klo tak hantar buku seperti mana dia tetapkan..

aku pun pinjamlah buku Ain nak salin balik..
nak tusyen Akaun kat umah Cekgu Mau nanti aku hantar kat Iqbal ( anak Cekgu Qis)

bile aku nak wat, aku cariklah dalam almari..
TAK ADE!
last2 aku baru nak press motor..
mak aku suh pakai HELMET PULAK!!!
bengang tol..dah la aku tak suka pakai helmet!

aku pakai gak..
terkangkang-kangkang dengan kain sekolah pe sume..
carik CIK ZIEHA kat bus stop..
macam tak ade..
pandang sekali lagi..
ADE PUN CIK ZIEHA KITA!!

aku panggil CIK ZIEHA..
nak mintak kunci..
kelas aku kan expert sikit..
kuncilah..senang nak tinggal buku..
orang nak sabotaj pun x dapat..

aku bukak pintu kelas..
cek bawah meja..
ternayata betul sangkaan aku..
BUKU KOMSAS ADE BAWAH MEJA!!!

ARGHHH....!!!
sakit tol hati aku..
patutnye..
aku tak payah pinjam buku Ain..
aku tak payah nak hantar buku kat Iqbal time tusyen nanti..

SEBAB..
buku tu ade bawah meja aku..
ley tros antar..
dah siap dah pun!!!

P/S: CHECK BAWAH MEJA DULU SEBELUM NAK KATE KAT MEMBER ' BUKU AKU TINGGAL LA...'

No comments:

Post a Comment