Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Sunday, February 27, 2011

kesian uwan tu

Aku sampai kat bustop dalam kol 2.30 petang..
Aku gie bustop sebab nk gie tusyen..
sampai je kat bustop, aku ade nampak sorang uwan tuh..

bile uwan to ajak borak..
aku borak lah sikit-sikit dengan uwan tuh..

Klass aku 3.30..
skunk nie dah pukul 3.10..
bas x jugak nampak-nampak..
lori SCANIA dah 52 kali lalu..

bas UNITED x jugak nampak2..
bengang tol!!!

tetiba kawan aku sorang nie..
Miss Iera..tanye kat uwan tu..
' Uwan nak pegie mane?'

' Uwan nak lintas, tapi satu kete pon tak berhenti..dah dekat 2 jam uwan kat sini..'
jawab uwan tersebut..

dengan penuh prihatin..
Miss Iera pon tolonglah lintaskan uwan itu...

Yang tak ley bla tuh..
uwan nie sanggup tunggu selama 2 jam hanya untuk melintas jalan..
aku bukan nak persenda atau mengata uwan nie..
malah aku kesian..andaikata member aku tak tanye..
uwan tu nak pergi mane..
sampai balik tusyen uwan tu masih ade kat bustop tu agaknye...

emm...ape-ape pon wan..
CHILL!!!

No comments:

Post a Comment