Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Sunday, August 5, 2018

Hari Konvokesyen UUM ke-30

Alhamdulillah, dah konvo dah kita. Actually, aku dah konvo lama dah. Bulan 11 2017, tapi aku tulis ni masa bulan Ogos. Huhuuu, baru free beb nak berblog balik.

Seronok wei konvo, dapat jumpa kawan-kawan, congrotulate each other, dapat jumpa junior-junior. Best gila! Sehari sebelum konvo aku tak expect pun ada pre-konvo bagai. petang tu masa nak ambil jubah. roomate aku ajak pegi ambik gambar, aku pun angkut la member-member yang lain sekali. Sampai sana, rupanya roomate aku ni hire photographer. Patut ler sibuk suruh pre-konvo. Acah-acah je perempuan ni :\







Esoknya, hari konvo. Aku duduk jauh kot dari kawan-kawan yang lain sebab kat dalam dewan susunan naik ke pentas ikut nama. Sampai kat aku, huruf R. Suram betul. keluar-keluar je terus cari family. Orang first yang dipeluk pastinya my omak! Menangis mak iols :(








 photo 53577D6753C548B17E09CDB9DA2A4A9C.png



No comments:

Post a Comment