photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Saturday, October 15, 2011

Aq layan KOREA!

Klo dulu aq minat ngan Bieber..
minat tahap gaban kat Bieber..
but now, segalanya berubah.
















sejak abah aku pasang BEYOND kat rumah nie..
serta, sejak aku berkawan dengan orang yg juga meminati KOREA..

aku pon mula lah melayan ONE HD!
channel tu penuh dengan cerita KOREA..
cite pertama yang aku layan adalah STAR KING!
org KOREA memang lawak la!

sejak PROTECT THE BOSS ditayangkan..
aku x pernah miss citer tu..
even aku nak kena study tok SPM tahun nie..
mak aku tak bagi aku tengok cite KOREA!
sebab die tak faham ape yang orang tu borak even ade subtitle bawah tu..

so, aku berusaha tok stay up sampai pukul 3 pagi..
bukan tok study..JGN SALAH FAHAM!
tok tengok PROTECT THE BOSS...











dapat plax si MO WOON (Kim Jaejong) handsoome sampai tak ley bla!


No comments:

Post a Comment