photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Tuesday, March 15, 2011

Sir Kuma yang baik!


nampak gambar atas nie??
COMEL TAK??
nie lah Sir Kuma..
Sir yang ajar tusyen addmath kat tempat aku..

sir nie dah la
COMEL!
BAIK HATI!
PEMURAH PLAX UH!

Emm..
walaupun aku tusyen kat situ baru awal tahun nie..
tapi rase macam dah lama kenal Sir Kuma..
cepat betul KAMCHING!(betul ke tu?!)

aritu lepas abis klass addmath form 4 & form 5..
aku ngan Yap gielah makan kat kedai sebelah uh..
aku ingat nak belanja Yap..
makan punye makan..
Sir Kuma lalu..
aku pon bajet sopanlah ckit..pelawa Sir bagai!
tetiba tanpa disedari..Sir belanja kitewong..

PEH!!
teruja poik!!
suke..suke..suke!!!!

No comments:

Post a Comment