photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Saturday, March 5, 2011

salah fakta!

Bayangkan lah..
aku bawak motor dari BATU KIKIR ke BAHAU..
kira-kira 20 KM..
untuk mengejar masa..
membawa KRISS HIJAU milikku..
laju tak bape nak laju..
tapi rempit gak..

Klas aku actually kol 9.30..
aku pun rase cenggitu..
tapi member aku cakap kol 10 30 cam bese..
aku pon steady la dulu..

tetiba dalam kol 9.30..
member aku yang lain mesej..
die kate cenggini..
' Apesal tak sampai lagi? klass stat awal..' katenye..

aku pon tros call die tok tanye lebih lanjut..
time tu gak..
dengan penuh BERGAYA dan ESTIMA..
aku pecut 80 KM sejam..

lembab betul pak cik nie bawak kete!
aku nak cepat nie!

aku potong 4 buah kete sepanjang perjalanan..

NAMPAK..NAMPAK..NAMPAK!!!
DAHSYAT!!!!!

sempai di destinasi..
aku sampai dalam pukul 9.45..
boleh tahan gak!

balik tu..
YAP belanja aku makan KFC..
SNACK PLATE uh..
jangan men-men..
RM 9.99 tuh..

TQ YAP..sayang kaw!!!

1 comment:

Zubaidah said...

hahaha....rempit sih!

Post a Comment