Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Friday, March 18, 2011

padatnya jadual!!!

Cuti seminggu nie rase macam tak cuti..
padat betul jadual..
dengan TUSYEN...

bertambah padat lagi..
bila mak pergi UMRAH..
aku diamanahkan pulax untuk jaga adik-adik..
jaga makan, pakai diowng..

akak aku plax belajar kat KUIS..
tapi aku ley nampaklah perubahan akq aku nie..
dulu, dekat nak malam baru bangun dari tidur pagi..
tapi sekarang..belum sempat subuh dia dah bangun dah..
baguslah tu..
kurang sikit kerja aku..
hehheee....

ISNIN..
SELASA..
KHAMIS...
JUMAAT...
SABTU...
AHAD...

hari2 di atas..padat dengan tusyen sampai ke petang..
malam aje free..
tu pun dah tak bermaya nak study..
naik JEM otak aku..
RABU aje free..
tu pon aku luangkan dengan rancangan TV kegemaran aku..
hehehhee..

OKEYLAH...GERAK DULU..

p/s : tiada kejayaan yang datang tanpa usaha yang gigih...

1 comment:

PuTr! sLePPy said...

sesuke ati ko je annn.. k.long ko nie mmng rajin lah..hahhaa

Post a Comment