photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Saturday, February 12, 2011

tusyen sorang diri

janggal plax rasenye bile tusyen senseorang..
lintas jalan sensorang..
emm...

tadi aku amik tusyen addmath form 4..
ajak YAP..die sibuk dengan trip die yang 'JAUH' tu..
ajaz Cik ZIEHA..die lupe plax nak gietaw ayah die..

maklumla..bile da lame tinggal..
ade lah lupe-lupe ckit..
ade lah tak taw banyak-banyak..
TERASA BANGANG EH!!

nasib bek ade hero Malaya yang membantu..
Ngee...
Malaya ker?!

ahakz..
x ade la..
member tusyen aku...
die nampak akan KELEMBAPAN aku mase tu..
die la yang tolong aku..
THANXS FRENS..

cakap pasal thanks kat die..
lupe plax nak ucap 'TERIMA KASIH' kat die..
aku nak amik beg sebelah kiri...
aku pandang sebelah kanan..
HILANG SUDA~!!

balik tu pun sensorang..
em...(UNTUNGLA...)

No comments:

Post a Comment