photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Saturday, February 19, 2011

exam makin dekat

2 buku tu aku dah 10 kali baca,
MP4 hijau tu antara hidop mati aku la, x dengar sehari ley gile!
notebook  tu gimik je( p'berian berbayar dari kerajaan)

lamunan demi lamunan...
segalanya terhenti..
WAH!! SEJAK BILA AKU PANDAI SASTERA?!

emm..
actually aku rase aku lmbt dapat kesedaran..
bila dah form 5 baru terhegeh nk bukak buku..
mase form 4 main-main..
HONEYMOON YEAR la konon..
HONEYMOON la sangat!

aku nyesal sebab x study dari form 4..
kedudukan aku pon agak COROT...

nak menyesal sudah terlambat..
LET IT GONE BY GONE?( betul ke ayat aku tuh??)

homework banyak..
exam1 MAC 2011...
gempak tak gempak tarikh tu..
walaupun hanya UJIAN KUKURIKULUM..


No comments:

Post a Comment