photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Saturday, February 5, 2011

alone...yo..

disebabkan aku tusyen ari nie..
so, aku x dpt gie kenduri umah sedare aku at REMBAU..
yg tu aku x kesahlah..

yang buat aku terasa 'ALONE...YO..' 
mak aku ley gie PD bermandi-manda dgn ank tersayang die yg 2 orang tuh..
dan tinggalkan aku terdampar sendirian kat umah nie..

CITERNYE BEGINI..

aku gerak gie tusyen kol 9.40..sekali kuar dgn mak bpk aku pe sume..

lepas balik tusyen tepat jam 1.30..aku call mak aku..
tanye kat mane..
taw die cakap ape???
die cakap cenggini..
' MAK PON X TAW MAK KAT MANE..'

pastu...dlm kol 6..mak call balik..
' MAK KAT PD NIE!'

Wah!!
dengan sungguh gembira die berkate-kate..
mak fikir aku pun akn turut tumpng gembira agaknye..
emm..
aku x minat pon mandi pantai nie..
cuma terasa nak jenjalan jerk..
x tercapai..
tinggallah aku kat umah sensorang...

ALONE....YO...

No comments:

Post a Comment