photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Friday, January 7, 2011

dilema bulan JANUARI

dalam bulan Januari jerk, macam2 benda yg buat aku dilema..

nk drop subjek atau tak..
aku ingat nk drop subjek dulu, pastu lepas aku pikir dengan SEBAEK MUNGKIN,
takkan lah aku nk drop subjek tu lepas setahun aku blaja..tup..tup nak amik subjek yg aku tak penah blaja.
carik nahas namenye tuh..

skunk ni aku dilema tok carik tempat tusyen. ade 2 tempat tusyen aku nk pergi. tpai, aku tak survey lagi. BONGOK sangat aku nie. survey tak..ape tak..tetibe je nak masuk. APE KES???!
Tak kira apa yang terjadi, aku kena cupat wat decision. Dah la aku SPM tahun nie..aku tak nk result terok..skunk nie dah lah susah nk carik klas add math yg betul2 boleh wat result aku mantap dan membanggakan!

nak tusyen kat sorang cekgu tu, dia tak ada kat skola plak, wat penat aku jerk ulang alik gie bilik guru semata-mata nak carik die..lama betol cuti cikgu tu...time perlu tak ada plax..TENSION AKU!!

No comments:

Post a Comment