photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Friday, October 22, 2010

rindu kat kau!

Aq rindu giles yang tergiles sebab da lama x update blog niey.
sebelum raye sampai la skunk..
LAMA GAK AN?

hari nie aku nak cite ckit pasal JB aq..
even cite nie da lama..
aku nak jugak luahkan rae x puas hati aku..
pasal ura-ura yang mengatakan..
JUSTIN BIEBER ORANG TUA 51 TAHUN.

agak-agak lah DER!!
aku tak ley terima sume tu..
lepas cuti SABTU dan AHAD hari tu..
of course la..
lepas tu hari ISNIN..
aku dtg la skolah..
pastu aku terkejut BEROK jap..
aku cakap camnie..

'MANA GAMBAR JB AQ?!' jeritku seraya menadang 3 keping gambar JB di atas mejaku
hanya tinggal 1..

tapi relax je la..x kesah pon kot..
hehe..

OKEYLA BLOG..
gerak dulu..

No comments:

Post a Comment