photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Friday, August 6, 2010

minggu gelak..

rase macam da lame x update blog..

aq rase..dlm banyk2 mingu..mingu nie yg paling wat aku EPY..

dlm ari2 ..kelas aku ade gak la cikgu yg x msok..
klo nk belajar sendiri..mmg tak la..malas la..
borak2 ngan member..gelak2 ngan diorang..EPY LA..

mse nk masuk lab add math ari2..cikgu nye lmbat plak datang..
tetiba je SYAHIRA tiru cara YAP jalan..aku gelak sampai balik..
bile t'ingat je balik..terus gelak sorang2..naseb bek mak x nampak..klo x..
"gile ke anak den nie?"..hehehe..mungkin HAPPEN..

semalam ira x atng..SYAHIRA mmg suka kcau ziha..
pas2 sekali lagi..SYAHIRA tiru cara ira lipat tudung, cara ira gurau ngan kwn die..
wat aku EPY lagi sekali..lakonan SYAHIRA terhenti di situ sebb cikgu da masuk..

kadang2 kacau ZIHA pun boleh wat aku EPY..
kalau tgk balik..sakat ZIHA macam aku sakat adik aku kat uma..
bukan setakat sakat..buli die..hari2..die amik kerusi..aku amik kerusi die..even die marah..
aku still wat dowh je..last2 die carik kerusi lain..aku ley gelak sowang2 klo ingat sume tuh..

No comments:

Post a Comment