photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Thursday, July 22, 2010

tension pada AKAUN is coming!!

siot tol larh..
akaun sekarang nie ada 3 paper..paper 3 pakai ICT..
sangkut otak aku..
ape-ape pown..aku rase happy la gak..sebab..klo bab ICT nie aku mmg laju ckit..
banyak gile kerja dowh..da la..semuanya kena buat sendiri..markah CIPUT je..
10 markah..5 markah tok form4..5 markah lagi tok form5..
tension gile lah..
keje banyk..markah sikit!
tapi..dlm tension..aku rse aku nk bukak PERNIAGAAN TUDUNG..
my final decision..sebelum nie aku ingat nak bukak kedai alt tulis..tapi tak jadik la..
alang2 nk bukak sykt tu..
standard la sikit an..walau pown angan-angan semata..huhu

No comments:

Post a Comment