photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Saturday, May 29, 2010

adventure yang patut dijauhkan..

ntah nape ntah..
sejak akhir2 nieyh tibe2 je rse diri nie gemok n perlukan senaman..
so, aku plan ngan Ira tok joging tiap pagi ari cuti..
yg peliknye tuh 2 hari dah ktewong joging..
nak kte joging jauh..x la jauh sangat..dekat je kowt..
pas2 aku ajx ira joging kat tmpt aku merentas desa uhh..
terasa plak adventure eh..

ADVENTURE 1
- jln pertama nieyh..mse ngah elok2 jjln smbil borak..sekali nampk sekorum berok at kabel wyr elektrik..Ira suh jln je..tapi aku x berani dowh..bygkn la klo mase ktewong ngah jln kat bwh kebal uh tetiba berok tu lompat kat pale ktewong pas2 kena kejar..x psl2 arwah kat situ gak..last2 aku ikowt jln longkang..nmpk je kete nyorok..tapi kete tu pasan plak kite nyorok..mesti diowng pelik ngan ktewong..WAT DOWH JELA..

ADVENTURE 2
- ktewong on de way na balik..pas2 jln la..sekali nmpk anjing..aku ngan Ira da cuak semacam..klo kena kjr x cukup tnh ktewong lari..or x sempat lari..last2 anjing2 x bla2..last2 aku ckp ngan Ira tok jln biase je..maybe anjing tu x kan wat pape..smbil jln ktewong stay lagi pandng2 anjing uh..anjing 2 pun cam x puas hati je ngan ktewong..x lengah laie dowh..nmpk je treler lalu ktewong lari ikowt treler uh..las2 lepas gak..seb bek..wat gempak je dowh..

No comments:

Post a Comment