Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Friday, April 2, 2010

aku tak sangke sume niey...

aku x jangke langsung klo bdak lelaki yang slalu carik gaduh ngan aku selama niey..

dalam keadaan KOMA...

walau cam mane pun benci aku kat die..aku tak pernah langsung t'fikir langsung nak doakan dia meninggal ataupun dalam keadaan cam2..

mse aku tgk die kat hospital..die da dipindahkn ke wad ICU..
aku mcok tgk die..

aku x sangke air mata aku bley m'alir dgn mudah..
ble aku tgk die..
langsung dah x ade rupe die..
semua tempat calar N b'darah..

sebelum nie die mmg suke sakit an haty aku..
tapi aku harap ALLAH bley panjangkn umur die..AMIN...

aku ingat lagi..
hari2 mse time SCIENCE..
ade wat eksperimen..aku lemah skit bab niey..
tibe2 je die tdg bagi bantuan..
diela yang tolong jln'kn eksperimen tuh..
tolong carik bunsen burner..
then, nyalakan api..
bagitau camne nk buat eksperimen tuh..

aku x fikir langsung klo apa yg die buat bek tuh..
bley jadi benda buruk pada esok harinya..

AKU HARAP KAU BOLEY SEHAT MACAM DULU..

No comments:

Post a Comment