photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Wednesday, March 10, 2010

dah jatuh dihempap tangga

sengal la plak aku kat sekola tadi..

bdak kelas aku ramai2 arh tunggu at dpn makmal nk tunggu cekgu dtg..
angin kuat gile..hampir nk terbang tudng aku...
uhh..dgn laju tangan aku mencampak buku di pegangan tgn..
aku cuak gile..klo sampai tudung aku tercabut dan nmpk auratku..
JIWE KACAU KLO CAMTU..

dah tuh..budak2 nie ambik buku letak kat tingkap..
ble cekgu da sampai..aku bongkok la ckit nk amik buku dlm beg..
sekali buku2 yg ade kat tingkap abis jatuh kena kepala aku...
ARGHHH!!!!!

SAKET LA SIAL!!!
aku ckp kat sape pun aku tak tau..
bukan men lancar ayat tu kuar dari mulut akuh..
AKU HARAP PERKARA NIE TAK TERJADI LAGI...
OTAK AKU X BAPE NK CENTER LEPAS TUH..

No comments:

Post a Comment