Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Sunday, February 28, 2010

perarakan maulidur rasul

aku tak sangke plak yang bdak asrama skool aku akan join gak perarakan maulidur rasul kat KEMAS yang kat depan umah aku tu..

aku mati2 pikir diowang x join..ye la sbb maulidur rasul an ari jumaat..pastu cuti..selalunye diowang balek...

mase tu aku ngah lepak ngan member aku..ira, akak die bwk kete..park depan uma aku..sekali tengok ramai budak pakai baju seragam asrama macam skool aku...baru aku perasan yang ramai gle bdak2 asrama dtg nk berarak..

aku pikir aspuri je..GEMPAK TOL!! ade plak budak aspura sekali..aku menyorok di sebalik kete kancil member aku uh...pikir bdak aspura x nmpk..adoii!!kantoi plak..diowang nampak gak..meninjau bagai..

kena bahan la aku kat skola nanti..

No comments:

Post a Comment