photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Friday, February 12, 2010

mana memory card aku?!?!

malam tadi nye cite..
sblom gie study umah mmber aq..aku bukak la Com jap..
nak mcokkn latest pic and vid gune crd reader..
pas abis wat sume tuh..aku giela umah mmber(ira) aq...
pastu akak ira mntk phones aku nk bluetooh(bontot biru) lagu..
pas2 aku kasi la aku nye phone..aku cek at music..sekali tgk 1 lagu je ade..
mne peginye lagu aku da beratus aku masuk an tuh!!!!aku da cuak..muke x bley bla time uh..
last2 aku ajx ira pegi umah aku balik..
aku mcok umah cek kt meja Com x de..
aku msok bilik..cek dlm laci..


ALHAMDULILLAH...

upenye tinggal dlm card reader..lupa nk amik memory card pas gune..
nasib bek..klo hilang..CENANGA HIDOP DEN!!!!

No comments:

Post a Comment