photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Monday, January 11, 2010

sungguh indahnya hari berlalu...





haritu kt dewan ada bende ntah..
aku men dtg yer..

DEKBAB-mengganti an bibik..jago anak owg..
aku ngan member aku yg len turut serta gak rr menjaga..
comel dow..lebih2 gie si baby tuh..


FAIZUL N BEGA-
pi mano yo berdua..pegng plak bdak baby tuh..mcm keluarga bahagia rr plak..
POHAL EH?!!


tup-tup budak skul mne ntah datng untuk tarian zapin..peh mule2 fikir pondan..sekali padm makeup..
ha...ijab an kaw pelahan2!!


menjala ncem eh..

ehmm..peh2 bdk2 asrama SMKBK pown dtg arh..penuh dow dewan uh..

last skali time nak balik..nmpk arh FAIZUL N BEGA nek motor..
aku pe gie tahan motor die pehtu handset dlm bakul motor uh aku tibai..

"KLO KAU NAK ENSET KAU..KO BWK DEN BALIK..PONEK NAK JLN KAKY"

TIADA TALIAN HAYAT..DGN T'PAKSA LA HANTAR AKU BALIK..


ncet pun dikembalikan...

No comments:

Post a Comment