photo home-2.jpg  photo kryabelog-2.jpg  photo tips-2.jpg

Followers

Eh..Eh..Thank You singgah, Nak stalk silakan, Follow sekali okay :)

Tuesday, January 26, 2010

bye fatin..

sedey lorh..

fatin tlah poie meninggalkan aku kat SMK Batu Kikir..

dan beralih ke SMT Rembau...

dala aku tak dpt teknik..but its okey lorh, aku pun mule2 je rse excited nak mcok teknik..

tpy lepas study kt SMKBK nie aku rse syg plak nk tinggalkn skul nie..yelar..aku stay skul niekan dah 4 tahun..musty rr syg nk tinggalkn..

aku n member2 aku yg tak dpt teknik tuh..terpaksa la menjala ramai2 di SMkBK..SMKBK tetap de best!!

by de way..bley ke aku carik cikgu science mcm teacher RUSLIZA??...cakap sebutir sebutir..best betol..

pde fatin...aku harap kau maju dalam SMT tuh..jangan sampai kena RENGGING suda la..

ko tu da la lembik..nak melawan apatah lagi..AHAKZ!!

jgn mara yo klo ko bace niey..

No comments:

Post a Comment